Selecteer een pagina

Over Roel

Leer Roel Botterweck kennen, spreker & trainer.

Roel Botterweck

Roel Botterweck spreekt over psychologie, online communicatie, ondernemerschap en meer. Hij gelooft in de kracht van psychologie achter elke boodschap en weet dit op een luchtige wijze in zijn lectures, trainingen en workshops over te brengen . Hij neemt u op enthousiaste wijze mee in de digitale wereld en zorgt voor verfrissende, nieuwe en vooral bruikbare inzichten.

Wat kan Roel voor u of uw onderneming betekenen?

Het begint allemaal met inzicht. Pas wanneer u uw ontvanger helemaal kent – in doen en denken – kunt u uw (bedrijfs)communicatie optimaliseren. Met lectures, trainingen en workshops zorgt Roel voor verfrissende inzichten. Een training of workshop is vaak de volgende verdiepingslaag van een lecture, maar kan ook op zichzelf staand zijn.

w

Neem contact op

Benieuwd of Roel Botterweck iets kan betekenen voor u of voor uw onderneming?

Geschiedenis!

Roel Botterweck is een uiterst creatieve en energieke duizendpoot met een kritische blik op de wereld en op zichzelf. Hij startte in januari 2016 samen met zijn vrouw hun online marketingbureau Rakoon Marketing. In dezelfde periode was hij tevens actief als webdesigner bij een kleine lokale onderneming, en was hij druk bezig met zijn afstudeerscriptie voor de opleiding Communication & Multimedia Design (Hogeschool Zuyd, Maastricht). Naast zijn werk als webdesigner is hij tevens nog korte periode werkzaam geweest als salesmedewerker en personeelstrainer in de meubelbranche: ‘Als √≠ets bij mij voor interessante inzichten op communicatiegebied heeft gezorgd, dan is het wel dat ik een periode als verkoper in een meubelzaak actief was. Het heeft me geleerd om persoonlijkheden te “lezen” en mijn gedrag en vorm van mijn boodschap als verkoper hier op aan te passen. Dat is eigenlijk exact waar het bij goede marketing en communicatie om draait.’

Onderwerpen waar Roel over spreekt:

  • Ambassadeurschap / merkambassadeurs
  • (Online) communicatie
  • Bloggen
  • (Toegepaste) psychologie
  • Klantreis / customer journey
  • Social media